Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Τουαλέτα

Τουαλέτα... 

Ρωτάει η δασκάλα στην τάξη τα παιδιά: "Εσύ Κωστάκη, αν έβγαινες με μια κοπέλα από καλή οικογένεια και με πολύ καλή ανατροφή για δείπνο και ήθελες να πας στην τουαλέτα, τι θα έλεγες;"
"Θα της έλεγα μισό λεπτό πάω να αρμέξω την σαύρα μου..." λέει ο Κωστάκης.
Του λέει η δασκάλα: "'A όχι Κωστάκη, αυτό θα ήταν πολύ αγενές... Δεν μιλάμε έτσι σε μια κοπέλα! Εσύ Γιωργάκη παιδί μου πως θα το έλεγες;"

"Θα έλεγα με συγχωρείς καλή μου φίλη, αλλά πρέπει να πάω στην τουαλέτα..." λέει ο Γιωργάκης.

Λέει η δασκάλα "Ναι κάπως καλύτερα, αλλά η λέξη 'τουαλέτα' όταν τρως ακούγεται λίγο άσχημα". Γυρίζει στον Τοτό και του λέει: "Εσύ Τοτέ παιδί μου; Απόδειξε μας επιτέλους πόσο έξυπνος και ευγενικός είσαι... Πώς θα το έλεγες στην κοπέλα;"

Λέει ο Τοτός: "Εγώ κυρία θα έλεγα: "Καλή μου, παρακαλώ να με συγχωρέσεις που θα σ' αφήσω για μισό λεπτό, αλλά δυστυχώς πρέπει να εξυπηρετήσω έναν πολύ καλό μου φίλο, τον οποίο ευελπιστώ και να σου γνωρίσω αμέσως μετά το φαγητό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: